FAQ


Ik wil betalen maar krijg een foutmelding:

Onze paymentprovider handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het verwerken van de betaling laten zij ons weten dat er betaald is en storten zij het geld een aantal dagen later naar onze rekening. Mocht er iets in dit proces niet goed zijn gegaan, dan is waarschijnlijk uw verbinding met het betaalmenu van docdata payments verbroken. Het verbreken van de verbinding kan enkele oorzaken hebben:

  • Je dient bij je internetinstellingen na te gaan of je 'per session cookies' accepteert.
  • Je beveiligingsniveau kan te hoog zijn ingesteld, waardoor de communicatie afgebroken wordt.
  • Mogelijk blokkeert je firewall de toegang tot het beveiligde betaalplatform.
  • De gekozen betaalmethode was om technische redenen even niet beschikbaar.
  • Indien bovenstaande instellingen correct zijn ingesteld, raden wij je aan de bestelling op een later tijdstip nogmaals te plaatsen.

Voor verdere vragen over je bestelling, raden wij je aan om direct contact op te nemen met klantenservice@dealdigger.nl.

Kortingscodes:
Indien je een kortingscode van ons hebt zal deze er tijdens het bestelproces voor zorgen dat de betreffende korting van het aankoopbedrag of de verzendkosten wordt afgehaald.

Wanneer u de kortingscode wenst te gebruiken vragen wij je eerst even contact op te nemen met klantenservice@dealdigger.nl dan zullen wij de code activeren.

Plaats op de bestelpagina de kostingscode bij “kortingscode” en klik op toevoegen.