FAQ


Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bestellen en betalen is enkel mogelijk via de website. Een bestelling doorgeven per mail of per telefoon is helaas niet mogelijk.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Bestellingen met een verzendadres in het buitenland, anders dan in België, worden niet in behandeling genomen. Levering kan alleen geschieden op een adres in Nederland of België.

Welke betaalwijzen zijn er mogelijk? 
Betaling is mogelijk via iDeal en voor onze Belgische klanten via Bancontact/Mister Cash.
Betalen met een creditcard of via overschrijving behoort niet tot de mogelijkheden.
Ik wil een product bestellen maar ik zie geen bestelknop.
Onze scherp geprijsde dagdeals zijn 24 uur geldig. Als de ‘koop nu’ knop niet zichtbaar is bij de deal, dan is deze deal niet meer online. De meest populaire deals komen met enige regelmaat terug op de website. Wij raden je aan de site in de gaten te houden of om je in te schrijven voor onze nieuwsbrief zodat jij aan het begin van de dag de beste dagdeals in jouw inbox kunt vinden.

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb geen bevestiging ontvangen. Wat nu?
Het kan zijn dat de betaling is afgebroken. Je ontvangt in dit geval een mail met een
betaallink om de betaling alsnog te voltooien. Wanneer de betaling is gelukt, ontvang je een
bevestiging van je bestelling op het opgegeven mailadres. Het kan ook zijn dat je een foutief e-mailadres hebt opgegeven. Controleer bij de klantenservice of je bestelling goed is doorgekomen. Wij sturen jouw bevestiging vervolgens naar het juiste e-mailadres toe.

Ik heb per ongeluk het verkeerde product besteld. Kan ik dit wijzigen?
Stuur direct een e-mail naar de klantenservice en geef duidelijk aan welk product geannuleerd moet worden en welk product je wilt hebben. Als de bestelling nog niet verzonden is, dan kan de bestelling nog aangepast worden. Mocht het bedrag hoger zijn dan het door jou betaalde bedrag, dan ontvang je per e-mail een betaallink om het verschil bij te betalen. Mocht het bedrag lager zijn, dan ontvang je het verschil terug. Vermeld altijd je ordernummer in je e-mail.

Ik wil het afleveradres van mijn bestelling wijzigen, kan dat?
Indien de bestelling nog niet verzonden is, kan het adres gewijzigd worden. Stuur een mail naar  klantenservice@dealdigger.nl en vermeld duidelijk het ordernummer en het juiste adres.
Heb je een account? Pas dan ook daar je adresgegevens aan. Let wel op: de wijziging zal van kracht zijn voor de volgende bestellingen.

Ik heb besteld maar wil mijn bestelling annuleren.
Zolang jouw order nog bij ons in behandeling is en dus nog niet is verzonden, kun je je bestelling annuleren door een e-mail te sturen naar onze klantenservice. De betaling die je hebt gedaan, wordt binnen 14 dagen teruggestort op je rekening.

Ik wil betalen maar krijg een foutmelding.
Onze paymentprovider handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het verwerken van de betaling laten zij ons weten dat er betaald is en storten zij het geld een aantal dagen later naar onze rekening. Mocht er iets in dit proces niet goed zijn gegaan, dan is waarschijnlijk uw verbinding met het betaalmenu van docdata payments verbroken. Het verbreken van de verbinding kan enkele oorzaken hebben:
- Je dient bij je internetinstellingen na te gaan of je 'per session cookies' accepteert.
- Je beveiligingsniveau kan te hoog zijn ingesteld, waardoor de communicatie afgebroken wordt.
- Mogelijk blokkeert je firewall de toegang tot het beveiligde betaalplatform.
- De gekozen betaalmethode was om technische redenen even niet beschikbaar.
- Indien bovenstaande instellingen correct zijn ingesteld, raden wij je aan de bestelling op een later tijdstip nogmaals te plaatsen of de bestelling te plaatsen via een andere webbrowser.

Hoeveel verzendkosten worden er gerekend?
Producten die door de brievenbus passen hebben over het algemeen een tarief tussen de €1,95 en €5,95 per product. Verzendkosten kunnen echter variëren wanneer er bijvoorbeeld meer logistieke handelingen worden verricht en/of zwaardere producten worden verstuurd. Verzendkosten worden altijd per product in rekening gebracht.

Ik heb me ingeschreven voor een kortingscode, maar heb deze niet ontvangen.
In het pop-up scherm dat verschijnt op onze website kun je je inschrijven om een kortingscode te ontvangen. Deze code geeft jou 5% korting op jouw aankoop.
De kortingscode wordt toegestuurd per mail. Deze kun je verzilveren door tijdens de bestelling de code in te voeren in het veld ‘ik heb een couponcode’. De korting wordt vervolgens direct verwerkt.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij streven ernaar om jouw bestelling zo s nel als mogelijk bij je te bezorgen. De levertijd van
jouw bestelling is afhankelijk van verschillende factoren. Wij proberen je bestelling altijd binnen 10 tot 14 werkdagen bij je thuis te krijgen.
Zodra jouw bestelling is overgedragen aan onze verzendpartij, ontvang je hierover een mail zodat je weet dat je bestelling onderweg is.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?
Je kunt zonder account een bestelling plaatsen.
Wanneer je wel een account aanmaakt, heb je zicht op alle geplaatste bestellingen en kun je de status van jouw bestellingen inzien.

Waar kan ik een klacht indienen?
Wij doen ons uiterste best om alles naar tevredenheid te laten verlopen, maar mocht je onverhoopt toch een klacht hebben, dan kun je deze mailen naar klantenservice@dealdigger.nl. Omschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk en vermeld altijd je ordernummer.


Informatie en antwoord op je vragen over onze retourprocedure en garantie vind je hier:
https://www.dealdigger.nl/over-ons/retouren.html